2010. szeptember 18., szombat

AnimeCooooooooN!


Mit csináljunk egy esősnek induló napon?
Szerezzünk VIP jegyet és húzzunk animeconra!
Nekem a feladat mind a két része sikerült, és volt egy marha jó napom.
Már vagy négy éve rendszeresen kijárok a conokra, és azt kellett észrevennem, hogy ez az őszi con bizony eléggé megfáradt és gyengébb lett mint a régiek... Valahogy nincsen meg a hangulat.
Ezek ellenére író- és sorstársam nagyon élvezte az egészet. Vett magának posztert (Amane Misa hiányos ruhában, hmmm) örült a fejének, és bénázott a konzolszobában.
Én próbáltam egy osztálytársnőmet fűzni, elég szerencsétlenül.
Viszont!
Mi most kockák vagyunk, szóval, mi történt a konzolszobába!
Először is ki volt állítva talán két wii, meg vagy öt xbox. Játékok: láttam Soulcalibur-t, wii-re Def Jamet, Tekken 6, GoW 2, HALO ODST, Guitar Hero, meg a szokásos egymillió naruto játék.
Szívemhez közel esnek ezek a bunyós játékot, a Tekken 6ot meg különösen imádom, úgyhogy odaharcoltam magam a nagy projektorhoz, és bizony leültem játszani!
Nagyjaból 5 vereség és egy pazar győzelem után kissé visszavettem az arcomból és nézegettem ahogy a többiek játszanak.
Igazából seholse voltak igazán pro-k. A Tekkenes arc mondta hogy volt itt egykettő akik másodpercek alatt vertek szilánkosra minden szerencsétlent, aki jött próbálkozni, de én nem nagyon láttam senkit. A Guitar Hero előtt egy olyan srác ült, akit sikerült rávenni erőteljes "hang vagy!!" csatakiáltásokkal a "through the fire and the flames"-re (amit 2% után megnyúlt arccal hagyott abba =), szóval ő se volt valami nagy arc, de a naruto gémek előtt azért ült pár elég szigorú sráv, bár nekem az a játék, kb. esztelen rohangálásnak tűnt látványos kombókkal tarkítva.
Wasabiboy meg az öcsém leálltak HALO ODST-t játszani, és nagy megelégedésemre tesókám hosszú halo trénngem után legalább dupla annyi pontot rávert, szóval ott nem volt hiba.
Viszont az abszolút conos alapkelléket, a DDR táncpadot sehol se láttam.
Néztem a programfüzetet is, ki volt írva, de sehol, egyszerűen bebénáztak valamit és nem rakták ki. Gagyi.
Összességében még bőven van hova fejlődnie a connak játékok terén. Kevés kiállított XboX, a PS3 abszolút hiánya (pedig az inkább japán mint a Májkroszoft üdvöskéje) és a minimális mennyiségű és nem éppen témába vágó játék (DMC, FF13, egyéb japán játékok hol vannak?!) egy kissé keserű utóízt hagyott maga után, de a con a többi részével abszolút jó emlékeket hagyott.
Főleg hogy ingyen volt:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése