2011. március 19., szombat

Dead Island (újabb zombis játék.....kicsit már sok lessz nem?.....NEM....)

Gondolom sokan most azt mondják: "jajj még egy agyatlan zombiölős játék"... Ez egyrészt igaz (bár én például mindig vevő vagyok egy jó kis zombi gyilokra), de a zombi island egy kis újdonsággal is szolgál a szimpla zombiölésen kívül. Lássuk csak, mi a helyzet:


Trailer:




A játék előtörténetéről annyit, hogy a Techland csapata sok változtatást hajtott végre a játékon, az évekig tartó fejlesztések során. A játékot a továbbfejlesztett Chrome 5 motor fogja hajtani, ami egy új dimenzióját nyitja majd meg a csonkolásnak. Természetesen nem egymagunk vagyunk immúnisak, és egyben túlélők a szigeten. 3 társunkkal együtt verekedhetjük át magunkat az élőhalottak hordáin, ebből egyből levonható, hogy a készítők nagyban a cooperative módra éleznek. A négy tag Purnából (valószínűleg egy bennszülöttből) Xian Meiből (egy recepciósból) Loganből (egy szörfös), és Sam B-ből (egy rapper) áll. Itt gondolom sokaknak egyből a left 4 dead jut eszébe, és kérdezik, hogy miben különböznek ez eddig hallottak a left 4 dead-től. Meg kell mondjam, tulajdonképpen eddig semmiben, de még csak most jön majd a finomság!!

A Dead Island ugyanis a 4 fős cooperative, a nagy szabadság, és a szimpla zombiölésen kívül szerepjáték elemekkel lesz felturbózva. Így Sam B a "tank" szerepet tölti be például, a többiek pedig az orgyilkos, ezermester és vezető kasztokba sorolhatók. Ezen kasztok természetesen rendelkeznek csak rájuk jellemző képességekkel (az ezermester ugye egész sor érdekes fegyvert tud összefabrikálni), de rendelkeznek közös, illetve a társaikat segítő képességekkel is. Megjelenik a talentpont szerű fejlődés rendszer, ahol nem csak új képességekre tehetünk szert, hanem alap dolgokat is fejleszthetünk, úgy mint futásunk gyorsaságát, vagy életerőnk nagyságát. Említettem a nagy szabadságot, ami tényleg újszerű lesz ( még talán a dead rising 2-nél is többet), lévén a hatalmas játéktérnek, illetve annak hogy nem lesz előttünk zárt ajtó, minden épületbe, minden szobába bemehetünk majd, csak a természeti akadályok képeznek majd határt számunkra (ráadásul ezen akadályok közül néhány legyőzhetővé válik a játék előrehaladtával). Sajnos az időjárás, vagy a váltakozó napszakok megteremtésére már annyira nem figyeltek oda a készítők, ugyanis ezek nem kerültek bele a játékba (vagy még nem...), bár találkozni fogunk 1-2 éjszakai résszel, de ennyi. Most beszélek egy kicsit a fegyverekről. Lőfegyvereket csak nagyon ritkán fogunk találni, és örülhetünk ha éppen nem üres tárral találjuk meg őket. Ebből fakadóan a játékban a kézifegyvereken, és érdekes fegyverek készítésén, kombinálásán lesz a hangsúly. Itt olyanokra gondolok mint egy kard, aminek egy aksi segítségével áram van vezetve a végére, egy porszívó amibe sósav van öntve, így kissé elfolyósítva elleneinket, vagy a sima bozótvágó is természetesen fegyverarzenálunk hasznos részét fogja képezni. Persze nem csak fegyverzetünk lesz változatos, zombi barátaink is szolgálnak majd meglepetéssel, úgy mint az önmagát felrobbantó, minket lehányó fajták, de lesznek erős bossok is amikkel biztosan meggyűlik majd a bajunk.













Egyenlőre ennyit a Dead Island-ról. A játék 2011 3. negyedévében várható, és szerintem minden zombi rajongónak felhőtlen szórakozást fog nyújtani jó sok órán át!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése