2011. március 6., vasárnap

És a gyermek neve: Dovahkin!


Mi a kockaság netovábbja? A Bethesda úgy látszik képes, és megmutatja! Hallgassuk meg Leslie Little, 32-es szintű Human Clerk beszámolóját:

-------Beszámoló kezdete-------------------------------------
Nézzük csak, itt egy quest! Mi a quest-adó neve? Bethesda SoftWorks? Sose hallottam róla. Facebookra posztolta ki, biztos jó lehet... Mit ír a leírás?
-Kalandor! Szeretnél örök életre hozzájutni az összes játékomhoz amit valaha is fejlesztettem vagy kiadtam? És azokat előrendelésbe megkapni, amiket még el se készítettem?
-Úristen, létezik ilyen? Elfogadva, accept, accept!! Mit kell tennem?
-Nem kell mást tenned, csak szerezned egy asszonyt, megtermékenyíteni, és úgy időzíteni, hogy a születési dátuma egybeessen 2011/11/11-el az Elder Scrolls V: Skyrim megjelenésével.
-Mi van?!
-Ez még nem minden. Amint megszületett az elátkozott gyermek (Faj, kaszt, csillagállás nem számít) add neki a "Dovahkin" nemegteszed, ingyen hozzájuthatsz bármelyik Bethesda játékhoz. Mit válasvet. Amennyiben ezt zolsz, halandó?
-Hát őőőő... Már elfogadtam nem igaz?

...
2011/11/10
-Igenis Dovahkin lesz a neve! Ez egy gyönyörű név! És 11kor fogod megszülni, délelőtt vagy elválok tőled!
-Nem teheted ezt a fiaddal! Milyen név ez egyáltalán hogy Dovahkin?
-Gyönyörű! Dovah-nak fogjuk becézni! Nem érdekel, ez lesz a neve, és kész.

és...
11/11/11

11:11
-Megszületett a gyermek! Mi lesz a neve, kedves apuka?
-Dovahkin! Muhahahaaaaa!

...
Quest Accomplished.
Nerd status guaranteed, +100xp and all Bethesda Games guaranteed - 4ever.

-Beszámoló vége------------------

Hát igen. Hogyha szeretnél hozzájutni az összes Bethesda játékhoz amit valaha is kiadtak vagy ki fognak adni, nem kell mást tenned mint gyereket szülnöd 2011. november 11-én és Dovahkin névre keresztelned.
Természetesen az emberi jogokért felelős szerencsétleneknek és egyéb embereknek ebbe is volt beleszólásuk; állításuk szerint a gyereket ez korlátozza, és a Bethesdá-nak nem lehet joga beleszólni a gyereked névadásába. Ettől függetlenül a fejlesztő-kiadó csapat nem hajlandó visszamondani a questet. Azért én kíváncsi lennék hányan teszik meg ezt a gyerekükkel...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése