![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgS7EDKhEcOhGnmheUCXhLH4mm0MxUnYffYXgFPBdkHzqYQwLvujYvZn1psb8yrDF7kzaPG5OGfvZfD_2H_KpJtz99-Mkr0uesZodALZS5_r5yQ7hXgMtBztABDOAnyCP7ZGs59ECigWgW4/s400/bulletstorm-logo.jpg)
Trailer:
A Bulletstormnak nem a mostanság megszokott története van, vagyis megmenteni Amerikát az orosz fenyegetéstől, vagy egy különleges egység tagjaként összeesküvéseket leleplezni. A Bulletstorm története valahol a 26. században játszódik, az emberiség elterjeszkedett a galaxisban. Új államok, uradalmak, frakciók, és diktatórikus rendszerek alakultak ki galaxis szerte. Ők mind rendelkeznek magán hadsereggel, akik segítségével fenntartják hatalmukat. Az egyik ilyen zsoldos sereg elit alakulatában szolgált a játék főszereplője Grayson Hunt, akit a játék során alakítunk majd.
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiUSCA5Xp9mtfpBzsZ5UxAEYFLQA72BzGz4wyhKQh3vFS60bHKGPwFpmQJGRnkxY2aADFa94mkfIoS2y88jlczGhMwzw1DZBEWSPm76chWfl0jC3hmN0hvWbsLTjdaEEhBvxzttFchprOm0/s400/bulletstorm-logo.jpg)
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhxZVrXLtHZLK3L41nCsCLMlUtXvvpst3sOd88mIzKZY8lCuwMZCDEtEtZK_VdcNc9PSuMc_gv6Hzn7Yvz9Od5LXC55lFf2jWG26hpYnw83cn5EgpnIVdso_b_a2YZ8p3TIHNtiv4it-RX6/s400/bulletstorm-logo.jpg)
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhoYP8luiT_4RBGrJUgwqcDYay8R0m-LWyzXcbln9mV9JS1Q6PzKSW8BXU5c70k1pBad8sYaKiXom4PqdMo7aKkLgt3aGKflgm3HjeFbvtC-NHLlFlOASr_zItWy9VO-fWuLThWPs9YL8TO/s400/bulletstorm-logo.jpg)
Gameplay:
A játék legfontosabb (és legjobb) eleme a skillshot rendszer. Ez tulajdonképpen nem más mint egy pontrendszer, ami viszont nem csak a szimpla gyilkolást pontozza, hanem azt, hogy milyen szadista kombinációval gyilkoljuk le ellenfeleinket, különböző eszközeink segítségével. Mielőtt ebbe jobban belemennénk beszélek egy kicsit a képességeinkről, és fegyvereinkről. Képességeink közé tartozik az energia nyaláb, amivel magunkhoz tudjuk húzni elleneinket, a rúgás ami egyértelműen messze rúgja a rondaságokat, és tudunk csúszni, ami hasonló hatást vált ki, mint a rúgás. Fegyverekből nem lesz sok, lesz például gépfegyverünk, pisztolyunk, shotgun is lesz, de lesznek ínyencségek, mint például a tapadóbombát kilövő fegyver, amit gombnyomásra robbanthatunk, vagy a lángszóró (amúgy minden fegyvernek lesz egy másodlagos tüzelési módja ami megdobja a kombinálási lehetőségeket). Itt jön be a skillshot rendszer. Most élnék egy példával: ha egy ellenfelet szimplán lepuffantunk az 10 pontot ér. Ha az energia nyalábbal magunkhoz húzzuk, és aztán lőjük le, az már 20-30 pont. De ha egy ellent magunkhoz húzunk, majd elrúgjuk, és a levegőben ráerősítünk egy robbanó töltetet, miközben a csávó beleesik egy kaktuszba, ami átszúrja, és csak ezután robbantjuk fel.......... az már 100 pont! Ebből látszik hogy a környezet sokat segíthet majd nekünk a különböző kombók kihozatalában (természetesen itt is van kombó gyűjtemény, amik közül egyeseket könnyen, másokat nehezebben, és van pár amit igen nehezen lehet csak véghez vinni), vannak kaktuszok, húsevő növények, lávafolyamok, amibe nyugodtan belelökhetjük ellenfeleinket. A skillshotok közt vannak viccesebbek is, személyes kedvencem a tökön lövés, amit igazából igen nehéz kivitelezni, mivel igen pontosan kell célozni, de ha sikerül, akkor ellenfelünk a férfiassága helyét fogdosva térdre rogy, és ezek után fejbe lehet rúgni, majd a levegőben le lehet puffantani. Ez komolyan mosolyt csalt az arcomra. Az
így kapott pontokat új fegyverek vételére, illetve a meglévők fejlesztésére költhetjük, illetve lehetőségünk van képességeinket is új szintekre emelni. Érdekesség hogy az Argo, vagy a 48 óra című film trágárságai meg sem közelítik a Bulletstorm nyelvezetét. Őszintén mondom ennyi csúnya szót nem hallottam még egy mondaton belül. Ez bizonyos esetekben, és helyzetekben igen poénosan jön ki, így ezt nem feltétlenül negatívumként említeném meg..........
Ami viszont már negatívum, az az irreálisan buta MI. Az oké, hogy el-elugranak a golyók elől, de ezen kívül semmi. néha szinte felkínálják magukat egy-egy kombóhoz, amin csak az nehezít, ha többen vannak. Másik nagy problémám a nagy linearitás, és a túl egyértelmű pályák. Ha akarnék se tudnék eltévedni a pályákon. Ráadásul még hatalmas ikonok jelzik, hogy ezt fogd meg, vagy ezt rúgd arrébb. Tehát semmi fejtörést nem okoz a játék nekünk, persze nem azt mondom,hogy tele kellett volna pakolni a játékot, de 1-2 fejtörő, vagy valamilyen probléma, amit ki kell találnunk ahhoz, hogy továbbmehessünk, az talán nem ártott volna. Társainkat sokszor lesz kedvünk agyonlőni (de nem lehet), mivel előfordul hogy egy kombó közben szimplán agyonlövik ellenfelünket, így bukjuk a jó sok pontot, és helyette megkapjuk a kiábrándító 10 pontot.
A grafikával igazából nincsen problémám, nem egy Crysis, de nem is csúnya, a játékhoz illik, aztán meg nem ezen van a fő hangsúly.
ÉS A MULTI?
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgQcV8vn2FR8Edml_BlKKbExy75gG82oxpRpahYgyPIUDGj9_eUBlvzozo_y5kuazbbYFOsZs7RmV8rqPkh-s2zdkwB0RPM1ZDYoI6kgVfyr_XFLEBvnRiwruEnEzbO4Mak3Qmz60g0bhYM/s400/bulletstorm-logo.jpg)
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhJPdfCNNoM8QS7cPicpWwJeRCO0TNbweMxjUbx6AFqmudjNY6gOIUBC_RwIKAqiMhMWTlY3rWU2wSQbBCCimOdCVrq1nITMABXD2lxGCyJPfPXQK8iDESRV7FoAw7iSu3lUG7XwaVm5FCx/s400/bulletstorm-logo.jpg)
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése