2011. február 2., szerda

Dead Space 2 Rémálom az űrben 2!

Első harapásra beleszerettem!!!
Bizony megjelent a Dead Space második része és hátborzongatóbb mint eddig. A történet az első rész után kezdődik méghozzá egy orvosiban. Pontosabban az Orvosi részleg pszichiátriai részlegén mivel Isaac Clarke (az előző rész magányos, néma hőse) begolyózott. Minekutána megmenekült az USG Ishimura fedélzetéről és lerombolta a Marker-nek keresztelt kísérteties totemet egyből megmentették és egy űrállomás Pszichiátriai részére került. Mint az később kiderül  az itteni templomok nem a Jó Isten fiának, Isten bárányának Jézusnak, hanem egy Markernek imádkoznak mert felépítették az eredeti mását és bizony megint elszabadult a pokol.

Ugyanaz de mégis más!
Elkell mondjuk a játék ugyanazokat az elemeket használja mint eddig és jól. Pár újfajta rémítési forma került a játékba aminek hallatán is feláll a szőr a hátamon. Először is Isaac barátunk nem véletlen kerül az ideggyógyászatra mivel igen rendesen hallucinál is! És ám a legnyugisabb pillanatokban is ránk tudja hozni a frászt a játék ezzel a "hirtelen" effektussal. Második rémisztgetős újság: Szellőző járatok átmászásakor kifele jövet háttal vagyunk a kimenetnek (aki látta érti aki nem nem :D) így bárki lehet mögöttünk amikor megfordulunk pedig amikor kijöttünk üres volt a tér. Persze a játék ugyanúgy érezteti a játékossal (de nagyon durván) hogy kivan szolgáltatva az eseményeknek. Ez hihetetlen hangulatot teremt a játéknak.

Üsd vágd nem apád (vagy igen?)
Persze szörnyetegek terén is volt ám újítás az elődhöz képest. Itt lesznek klasszikusak, gondolok itt a kaszásra a robbanósra és a falon mászó kis gombócra! És újak: Kutyafélékből kialakult kis bujkálós futkározó dögök, ugráló kisgyerekekből lett necromorph, vagy a gusztustalan hányingerkeltő hányingerlövő. De sajnos nem kell 1000 féle szörnyetegre akiket kedvünkre kaszabolhatunk. Kicsit keveselltem sajnos ezen a téren az újításokat.

Grafika és hangok!
Nos a játék grafikája változott de sajnos nem sokat.
A játék annyiban jobb lett, hogy több helyszínen, változatos helyeket játszódik. A hangok továbbra is a legkitünőbbek, és a zenéket külön is alkalmam volt hallgatni a limited edition tartalmaként (jobbra) . A játék hatalmasan csavaros történettel rendelkezik. Mindenki azt akarja elhitetni szegény Isaac-bácsival, hogy bizony ő meg akar menekülni neki segítsünk (mintha választásunk lenne). A játék nagyon lineáris de nagyon izgalmas. Persze a szörnyek mindenhonnan jönnek: alulról, felülről, falból, lift tetejéből, egyszerűen mindenhonnan!

Multiplayer! (Hurrá)
Sokat neki szegezték a kérdést a készítőknek hogy nem lesz-e talán kicsit kiegyensúlyozatlan a felállás az Enginer-ek javára? Bizony nem! A Nechromorphok oldalán mobok is állnak és igen gyorsan meglehet halni mindkét szereplőtípussal. A lényekből összvissz 4-et lehet használni de erről majd többet a videóban! :)
Wasabyboy

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése