2011. május 18., szerda

Lego Karib-Tenger Kalózai!

Nos szerintem mindenki hallott már legalább egy lego videojátékról. A Lego széria nagy neveket sorakoztat fel még a videojátékok palettáján is. A star wars-al kezdve az Indiana Jones-on keresztül egészen Batman ig és Harry Potterig szinte minden megfordult már a lego palettáján de most végre bekerült a hiányzó brick (KHM kisebb szóvicc!!! Lehet engem szidni...)
A Lego Karib tenger kalózairól pár nappal ezelőttig nem is hallottam de egyből tudtam a boritórol amit láttam, hogy ezt bizony megkell szereznem. Maga a játék a 4 filmen keresztül zajlódik le. (eközött a 4 között ott van a legújabb rész is  amit a  mozikban ha jól tudom ma kezdtek vetíteni) Természetesen a lego már-már védjegyeként használt bugyuta, néma figurák hűen tükrözik a filmben játszott szerepeket így ha láttuk a filmet nem lesz nehéz felismerni Lego hősünk. Természetesn megmaradt a játék legjobb része: a co-op. Ha ketten gyűrjük a lego figurákkal a Karib tengert az jóval megnöveli a játszhatóságot de a leginkább a játék sztorijában egyre többször előtűnő figurák, jelek amik azt jelzik: "majd ha meglesz ez a karakter gyere vissza és megtudod mi van itt". Tehát a recept ugyanaz, a tálalás ugyanaz, a siker? UGYANAZ! Kérünk még lego játékokat, hogy társunkal vállvetve küzdjük végig a játékot és eggyüt örvendjünk amikor sikerül kijátszani és rájövünk hogy a rejtett helyek miatt csak 33,33%-nál állunk csak! Úgyhogy mindenki ragadjon kontrollert és irány a konzol! Co-op vagy Solo egyre megy! A játék nagyszerű és csak ajánlani tudom!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése