2011. május 31., kedd

Újabb hírek a konzolkockán: Metro Last Night (avagy Metro 2034)!

Személy szerint imádtam a Metro 2033-at. Megkapó hangulata, környezete, és (tekintve hogy oroszul is tanulok) még kívánatosabbá tette számomra ezt a játékot (hibái ellenére is). Így igen csak fellelkesültem, mikor megláttam, hogy érkezik a folytatás, és már egyből azon járt az eszem, hogy mikor vethetem bele magam a moszkvai metróalagutak, mutánsokkal, és bizarr lényekkel teli labirintusába (mondanom sem kell, egyből előkerüld a Metro 2033 dvd-m ennek örömére :D). A megjelenés dátuma 2012-re tehető, ami viszont szembetűnő, hogy az új rész nem a Metro 2034 címen hozzák ki (akik nem tudnák, a Metro 2033 is egy könyv adaptációja volt, és a folytatása könyvben a Metro 2034), hanem Metro: Last Night néven. Ettől függetlenül a játék a Metro 2034 könyvének a fonalát veszi fel akárcsak az előző rész (tehát csak a név más), stílusában ugyanaz az akció-túlélő horror műfaj lesz, akárcsak elődje.

Íme egy kis előzetes videó:


Akit érdekel a játék, szerintem feltétlenül olvassa el a könyvet (én úgy tudom csak orosz és angol nyelven elérhető), és akit nem zavar hogyha előre lelövik a poént, az olvassa el a Metro 2034-et is!!! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése