2011. július 11., hétfő

Bioshock infinite gameplay


Az E3-on bemutatott BIoshock gameplay-t közétették a készítők erről írok picit! Sok díjat söpört be a játék a bemutatáskor az e3-on! Íme, hogy miért! A játék megintcsak tartja magát a jól bevállt dolgokhoz: sosem földhöz ragadt helyszínekkel gazdagítják a játékvilágot évek óta: a Bioshock 1-ben és 2-ben ugye a víz alatti rapture világát fedezhettük fel de mostmár a fellegekben érezhetjük magunkat minden értelemben! Egy lebegő városban történnek majd a dolgok a történet szerint amit úgy nagyából belőhettek a gameplay alapján! Persze reménykedjünk, hogy a repkedés a városban nem lesz scriptel-t (sajnos kicsit annak néz ki). A tonic rendszer marad a régi csak új nevet kap és új képességekkel fogunk rendelkezni (most nem méheket eresztünk a karunkal az emberekre hanem hollókat váóóóó) Én persze megszállotja vagyok az első résznek (szerintem a 2 nem lett egy kiugró darab) de az Infinite erősen árasztja magából a jó játékok hangulatát! Bár a 2012-es megjelenés még nincs olyan közel szerintem egy igen jó játékkal lesz dolgunk amikor megjelenik! A tonic-oknak a története ha a hírek igazak úgy születtek, hogy a század elején sok löttyöt árultak annak idején "Ettől fiatalabb lesz és erősebb" meg ilyenek és elgondolkozott a csapat: milyen lenne ha ezek ilyenek lennénekés tényleg használnának: Szerintem számíthatunk egy két érdekes képességre a palettán de reméljük nem lesznek felesleges képességeink amikkel nem sokra megyünk. Wasabyboy

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése