2011. július 31., vasárnap

Modern Warfare 3 hírek!

A világ talán egyik legjobban várt játéka a Modern Warfare 3 amit mint kiderült a Treyarch és az Infinity ward EGYÜTT fognak fejleszteni ami ha minden jól sül ki talán az utóbbi évek legjobb játékát fogja eredményezni. Sok interjú került napvilágra azóta és a fejlesztőgárda figyel a rajongók hadának kéréseire és próbálják a legjobban a játékosokra szabni a játékukat. Ugyanakkor kiderült egy-két igazán érdekes hír.
1. A Killstreak rendszer teljes átépítésre kerül
2. Lesznek külön jutalmak az objective központú játékoknál
3. Spec Ops - Zombie féle tower defense
4. Sniper only console lobbies
5. Call of Duty 4 szerű gyors játékmenet. Fegyverfüggetlen gyors multiplayer

Akkor mennyünk sorban:
1. Egyértelmű mit akarnak csinálni és nem is kell ragozni.
2. Gondoljunk a Capture the Flag-re vagy Domination-re. Míg a főbb objective-re alig koncentrálnak a sok-sok killstreak miatt ezért javában hanyagolják ezeket. De a játék megpróbálja ráhúzni a játékosokat egy kis zászlórablásra, hogy ne csak egy-két ember szaladgáljon a zászlóval míg mások Team Deathmatch-et nyomnak, csak máshogy hívják. Azaz én itt olyanra gondolok: +killstreak-ek a capture-ölők részére. Bár ez merő spekuláció, az interjúban ez hangzott el: Próbálják majd jutalmazni azokat akik elfoglalják a bázisokat vagy pedig éppen megvédik azt, ne pedig gyilok központú legyen.
3. Katonák rontanak az életünkre fegyverrel és egyre erősebbek + jobbak a fegyvereik. (Gondoljunk a cod6-os Juggernaut-okra) Ez már biztosan benne lesz az új játékban.
4. Ezt a kérdést eléggé elhanyagolják pedig szerintem marhajó lesz és megerősítették, hogy dolgoznak az ügyön. Aki nem értené: Konzolon nem lehet szervert választani mint pc-n ezért nem találni only sniper pályákat. Itt olyan megoldásra gondolok ami egyszerű, mégis hasznos lenne. Kiválasztjuk, hogy team deathmatch azon belül pedig, hogy casual, only sniper, only knife/bash! Ilyenre gondoltam és szerintem nem lenne nagy megerőltetés a készitőknek. Ezt meg lehet oldani.
5. Az interjúban fontosnak találta a fejlesztőcsapat vezetője, hogy a jgáték legyen olyan mint a cod4, ne lassú kempelős játékmenet hanem gyors, kifogyott a tár, már cserélem is le típusút szeretnének. Mivel pörgős lesz ezért változatos, mindig mindenki a reflexeire fog hagyatkozni és mindig szituáció szerint indul neki a következő lépésnek. Ez szerintem jó dolog.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése