2011. július 22., péntek

Újabb cikk a konzolkockán: Bioshock Infinite: amit eddig tudunk....

A Bioshock mostanra a világ egyik legnagyobb nevévé nőtte ki magát, és nem is véletlenül. Ezt az eladások száma és a játékból származó hatalmas bevételek is mutatják. De az új rész is adja majd ugyanezt a szintet, és az eddig tudottak alapján minden esély megvan rá, hogy még jobb legyen, mint elődje! De lássuk csak az információkat:
                           

Hogy milyen ígéretes i a Bioshock Infinite, azt mi sem mutatja jobban, minthogy az idei E3-on több mint 75 díjat nyert el a játék. A történet, a környezet, és a karakterek is eltérőek lesznek az előző részhez képest. Az új helyszín a Columbia, ami Rapture-val ellentétben a fellegekben száll. Viszont a Columbiát is, hasonlóan Rapture-höz egyfajta ideális állam megalapítási helyének szánták. Itt kezdődik történetünk, mikor is Booker DeWitt ex-nyomozót alakítjuk, aki azt a feladatot kapja, hogy szabadítsa ki Elizabethet, aki a városban rekedt. Már Booker személye, és személyisége is nagyban fog különbözni az előző karakterektől, neki már fogjuk például az arcát ismerni és a gameplay során sokszor meg is szólal. A Columbián viszont kritikus a helyzet: a város két frakcióra szakadt, akik természetesen véres harcba kezdtek egymással a hatalomért. Ez a két frakció nem más mint az "Alapítók" és a Vox Populi. Ellenük viszont segítségünkre lesz Elizabeth, aki különleges képességgel rendelkezik (vallószínűleg ezért is kell őt megtalálnunk):  képes egyfajta hasadékokat megnyitni, melyek más alternatív dimenziókba vezetnek. Tehát tegyük fel hogy egy nyílt terepen haladunk, de megkérjük hogy részlegesen vigyen át minket egy kapunk, így a másik dimenzió tereptárgyai megjelennek a mi dimenziónkban, és így már fedezékről fedezékre haladva át is tudunk jutni A-ból B-be. Persze ezek a dimenziók sokszor nagyban, néha csak kevésbé, de eltérnek az általunk ismert Columbiától. Néha az egész romosnak tűnik, máshol évtizedek óta elhagyatottnak, néha pedig kápráztatóan fejlettnek és élettel telinek hat.



Ráadásul Elizabeth kisasszony néha képes nem csak a teret, de az időt is befolyásolni, így ahogy az egyik gameplayben is látható, amikor Elizabeth egy lovat szeretne feléleszteni, hirtelen az 1912-es Columbiáról átkerülünk az 1983-as Columbiára, ahol minden honnan neonfény árad, és egy mozi hirdeti a Revenge of the Jedi című filmet......elképesztő! Persze társunk ezeket nem tudja vég nélkül végbevinni, és mindig pihennie kell utána. De nem kell őt félteni ilyenkor sem. Elizabethet, ugyanis a robotikus testőr Songbird védelmezi.




Maga a lebegő Columbia több "kerületre" van osztva, melyek között az emberek az úgynevezett Skyline-ok segítségével tudnak közlekedni. Ez olyan mint egy magasvasút rendszer (szerepel is a gameplay-ben) csak ezeken nem szerelvények, hanem emberek közlekednek egy Sky-Hook nevű szerkezet segítségével.

15 perces gameplay:







A játékra jellemző, a megszokott Bioshock káosz hangulat, amikor egyszerre több irányból üvöltöző őrültek támadnak ránk. Ezen felül a látvány, és a pörgős jelenetek lebilincselő élményekkel kecsegtetnek. Az egyetlen hibája a játéknak az, hogy csak 2012-ben látja meg a napvilágot. 



Egyenlőre ennyi információ áll rendelkezésre a Bioshock Infinite-ről, remélem hasznos volt számotokra eme kis összefoglalónk :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése