2010. november 19., péntek

Bulletstorm ( iszonyatos hentelés vár rának....:D )


Nemrég láttam egy videót a Bulletstorm nevű játékról...... és kíváncsi lettem. Utánanéztem, megtetszett, és úgy gondoltam, megér egy kis "előzetes" cikket írni róla.....íme az eredmény:




A játék körülbelül 2011 februárjában fog megjelenni, az Epic szorgos kezei alól. A játék sztorija, nem egy komplikált darab, de nem is ezen lesz a hangsúly.....! A 26. században a Dead Echo különleges alakulat egyik tagját alakítjuk a játékban (Grayson Hunt), aki azt a feladatot kapja General Serrano-tól (a felettese), hogy likvidáljon egy embert, akinek milliók élete szárad a lelkén. Még nem tudjuk miért, de Grayson megtagadja ezt, miután ő lesz a galaxis legüldözöttebb embere.
Tíz évvel később a menekülő Hunt cyborg párjával (Ishi Sato-val) keresik új otthonukat, ahol békésen élhetnének, amikor Serrano hajója hírtelen feltűnik. Hunt ekkor úgy dönt (részegen :D), hogy saját hajóját föláldozva próbálja megsemmisíteni Serrano hajóját. Ez részben sikerül is, de Serrano nem hal bele a "találkozásba", viszont mindkettőjük hajója súlyosan károsodott, ezért kényszer leszállást hajtottak végre egy közeli bolygón. Mondanom sem kell, nem épp egy lakatlan bolygóra érkeznek..... Innentől kezdve egy célunk van: 1: élve elmenekülni a húsevő ragadozókkal, mutánsokkal, és még sok más vérszomjas ellenséggel teli bolygóról, amelyen egy, az emberéhez hasonló, vagy akár ember alkotta civilizáció élt (erről még nincs info, de a képekből erre lehet következtetni), amelyet valamilyen apokaliptikus esemény elpusztított. 2: Bosszút állni Serranon, azért, amit a múltban tett velünk.

A játék lényegét egy szóban meg lehet fogalmazni: gyilkolás. Még pedig nem mindennapi módon (a videóban újfent látni fogjátok). A játékban a pontokat kapsz a gyilkolásért. Viszont annál több pontot kapsz, minél látványosabban, impozánsabban, minél több például terep tárgyat, és egyéb lehetőségeket használva intézzük el ellenfeleinket. A pontokat pedig képességeink (ellenfeleink belassítása, szuper-rúgás stb.) fejlesztésére, illetve fegyvereink (melyből nem kevés lesz, és hozzájuk jó sok pusztító kiegészítőt kapunk) fejlesztésére használhatjuk. A grafika szerintem nagyon szép lesz (úgy tudom a játék egy vadonatúj engine-t kap), és a fizika is kiválóan fog preferálni a játékban. Bennem ami fölmerült, az az, hogy esetleg lehetnek majd kisebb gépigény problémák, de ezt vallószínűleg kellő optimalizációval el fogják hárítani a készítők, még a játék megjelenése előtt.




Ennyit csak így előre, a játék megjelenése után, persze írok majd egy teljes, és mindenre kiterjedő cikket. Mindent egybevéve ez a játék az eszement, véres, és látványos gyilkolásról szól, és kellő odafigyeléssel, és munkával egy igen jó játékot fogunk a kezünk közé kapni, amely vallószínűleg hosszú órákra (najó, napokra..... :D) le fog kötni minket! Hát reméljük!!!

Gameplay:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése