![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiaPASmD-UGoVQD6OwQTFcqZWo6zIqMQCTYyOH09mlZFvOBqYE4K4w0Q1jvbJ-K4j22rl0Xn1TZXLE6_61QLbNuLwXjEQaxv_qarFSJWVzr2PErzdSEyFD7VXzCQfTnjPm7ogu3Q5og5Sve/s400/From+Dust.jpg)
Trailer:
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEj2xr8gzjw66RNTgcin8g-asKtRC0di184ZpeQ3ButqlYJRbG2KzUmkIY8S2-13V4ucjwkkpHvP39bnP6rwml70er8muagSJ7tR0s68avZOARSbwHmHFn-NQRaZPmvmBRu2-KBtBhjVr4Sa/s400/From+Dust.jpg)
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEifBTBNan_ImL9-aebRHjV44a3BAchCoAHB-kgKBjoC4Vto06jhGINd1K-8F_kJ1U8UgFS_EE8I4GsGusyHa3GCuJddy0VzNBhWqpCM4jYIwIn2aMGPBjvQAs4rhhgiJPqxL9rL4_h2rQfY/s400/From+Dust.jpg)
Gondolom nem kell említenem, hogy a vulkánoknak nagyon fontos szerepe lesz a játékban.
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgL9VXxMnEjUygOy6VSxj-NwO2wOYY2OR_DdeDl4zmJ3Y5uOnT86FruVpvOh03VihTNqwlrkBTTgISXdeE5ub1zaJXj-J-j6GXuemZJSxp9DTqbEp7-B2Z_ScJrAP0OM2zfoHRLoo_JfDmr/s400/From+Dust.jpg)
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgpJzNxedxvWLSE8EwB-OywNbB7BW2GJyzYHGMjvgPlKD62xE_8nTfDMpbnpqrCADQGRF2upmt4F2ERResCtl3vKb6oxZLtx9YdOm5zn8OiBruqSb21vPTIcYg2Qcc-C-oCEBli7JD0JmLE/s400/From+Dust.jpg)
A From Dust-ban egyébként a különböző matériákat (föld, víz, láva stb.) a kurzorral formálhatjuk meg, s vehetjük fel további felhasználásra. Ezen kívül fontos megemlíteni, a dinamikus világ rendszert, amit szintén beleépítenek a játékba. Ez azt jelenti, hogy nem feltétlenül csak az történik éppen amit látunk, tehát sok esemény történik a játék világában, anélkül, hogy tudnánk róla. Sokszor azon fogjuk magunkat észrevenni, hogy egy táj teljesen megváltozott egy vulkán kitörés, vagy egy áradás hatására, amit észre sem vettünk, hogy megtörtént. A játékot, hihetetlen nagy mértékű optimalizáció követi (eddig 2 évet töltöttek szinte csak ezzel). Sok szempontot is figyelembe vesz a program, például nem csak a mederben figyeli a víz mozgását, hanem számításba veszi azt, ha egy kőomlás kerül a víz útjába, vagy ha láva ömlik a vízbe, és hirtelen megszilárdul, így terelve el a folyót.
Gameplay(Interview):
Ezenkívül, olyan pontos számításokat is tartalmaz a játék, mint az, hogy a víz mennyi idő alatt, mennyi talaj váj ki a súrlódás miatt maga alatt, így változtatva meg a meder jellemzőit, sodrásának erősségét, illetve irányát. Az viszont gondolom kérdés számotokra (látva az előző videót), hogy ez hogyan áll össze egy egységes játékká. Itt egy a készítők által felvázolt helyzettel próbálom a játék lényegét bemutatni: a törzsed sámánja azt mondja, hogy hatalmas özönvíz fog hamarosan lesújtani a falura. Elküldöd az egyik embered az egyik hegy csúcsára, ahol egy ragyogó kék kő található, amely felruházza őt, hogy bánjon a víz erejével (az istenek segítségével egyben). Viszont (és itt a viszonton van a hangsúly) az emberünknek el is kell jutnia a hegycsúcsra! És ekkor jön be az, hogy többi, épp meglévő isteni erőnket kell bevetni annak érdekében, hogy az emberkének eljusson a kőig, onnan vissza a faluba, és ezután még mentse is meg a falut.
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgBZ4CHknlpSyXDRGzvMELzEEO8rVZwsAcU6jD5FhJjSxfh2b1rpZKvMvF-4QZEcxPLLN7TISLXEGtWwCyoEpL5roG1eweKB_LqRkliJ_fVa2l4Ur_3Ge_YJ9cjDjwQ-9YVmwxPoXJb-QDU/s400/From+Dust.jpg)
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése